Türkiye de En Hızlı İnternet Sağlayıcısı Kim?

 

Günlük hayatımızda vazgeçilmez halde olan internet ihtiyaç haline gelmiştir. Evde zaman geçirirken internet hızımızın olması oldukça işlerimizi etkiliyor. İnternetin olmaması gibi durumlarda stres kaynağı oluyor. Bu durumdan dolayı internet sağlayıcıları oldukça büyük şikayet almaktadır. Kendimin de kullandığım internet sağlayıcısını sizlere karşı önereceğim.

Türkiye de En Hızlı İnternet Sağlayıcısı Turk.net

Turk.net başlangıç hikayem olarak bölgemde Türk Telekom (eski adı ttnet) olarak kullanıyordum. Ancak 8 MBPS internet kullanıyorken sürekli kopuyor ve hızımı 3 MBPS indiriyordum. İnanın bir yerlerde gezinmek siteye girmek de bile zorluk çekiliyordu. Bir dosya indirmeye kalksan ayrı bir dünya oluyordu.

Turk.net Hızlı İnternet


Turk.net politikasını zamanla değiştirmeye başladı ve bütün herkese örnek olacak şekilde kotasız, taahhütsüz internet seçeneğiyle reklamlara çıkmıştı. Reklamlardan yola çıkarak arama yaptım ve bölgeniz 50 MBPS internet destekliyor dediler. Baya şaşırarak nasıl oluyor bana 3 MBPS internet veriyorlar nasıl bu şekilde hız alırım diyerekten geçiş işlemlerini sağladım. Türk Telekom üzerinde sözleşmemiz bitince rahat şekilde geçişini sağladım.

Geçiş yaptığımda ADSL modemim vardı. Söz verdikleri gibi 16 MBPS sorunsuz çekiyordu. Sıfır kopmayla devam ediyordum. Sonra VDSL internete geçişi için modem aldım bakalım bu tutacak mı dedim. Gene söz verdikleri gibi 50 MBPS internet geldi. Gerçekten insani değer olarak kanıtlayan bir firma ve sözünü tutan firma güncel fiyatı olarak her yıl artsa da hizmet bakımından alabileceğiniz en iyi yerdir.

Yorumlar